miercuri, 24 octombrie 2012

Inele la moda...

             O alta serie de inele care mi-au placut la nebunie! Ultimele cred pe anul acesta. Totul a inceput de la ideea fiicei mele Daniela care mi-a sugerat sa fac inele mari  "cum se poarta acum ", ca de... sa fim in pas cu moda :) . Asa ca am facut la inceput unul pentru mine , sa vad cum se vede pe mana, dar nici nu am apucat sa-l termin ca deja aveam o comanda. Apoi cand am descoperit multitudinea de culori si combinatii, deja nu ma mai puteam opri si am dat gata cam 30 de bucati . O sa spuneti ca am innebunit, poate, dar sunt asa de frumoasee! Sper sa va placa si voua! Va las sa va delectati si va urez o zi cat mai placuta.























20 de comentarii:

  1. They are beautiful and with such beautiful colors!

    RăspundețiȘtergere
  2. Много оригинална идея! И страхотно изпълнение!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce culori minunate si ce ineluse trendy :D Foarte frumoase Cristina!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. The rings are so charming!!! And you have very beautiful hands!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ca intodeauna, lucrarile tale sunt minunate, felicitari, Cristina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Monica, nu te entuziasma prea tare ca mai am modele :)

      Ștergere
  6. daca tu ai innebunit, inseamna ca am innebunit si eu :)) sunt absolut superbe!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Super idee! M-ai facut si pe mine sa vreau sa fac unul. Nu cred ca o sa-mi iasa la fel de frumos, dar ma voi stradui.

    RăspundețiȘtergere