vineri, 10 ianuarie 2014

Felicitari inimioare

   Bine v-am gasit pe anul acesta!
Si ce poate fi mai nimerit ca prima postare decat un simbol al dragostei.
Am pregatit pentru voi , cateva felicitari decupate, primele de acest gen. Modelul l-am gasit pe internet  asa ca daca cineva il recunoaste ca fiind al lui imi poate spune si voi  acorda credit .
Deci cum spuneam , am folosit pentru prima data trusa de cuttere performante primita acum cativa ani.. Sa fiti indulgenti va rog este prima mea lucrare taiata de mana cu un cutter. Foarte , foarte migalos si necesita o atentie si o siguranta a mainii cum nu banuiam.
 Felicitarile sunt realizate pe carton de 220gr, si au o dimensiune de  11 x 11 cm.
Sper sa va placa.

Pret: 15 lei








5 comentarii:

  1. Bine ai venit Cristina in lumea felicitarilor decupate :D hi hi ... Foarte dragute!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Sweetie!! Hahaha sunt dragute dar sunt foarte migaloase si-mi ia mult timp, ori poate sunt eu la inceput.

      Ștergere
    2. Sunt intr-adevar migaloase, necesita multa atentie sa nu tai pe langa ... chiar daca in timp ti se formeaza mana, tot necesita mult timp si multa atentie

      Ștergere
  2. Cristina, sunt foarte reusite !!! Felicitari !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. nice and beautiful colors
    I love you work
    have a good weekend!
    Greetings Baukje

    RăspundețiȘtergere